sex på schemat?

Funkar det? Jag ser framför mig hur man tar fram stora familjekalendern och duktig prickar för tisdag den 3, fredag den 16, lördag den 17, onsdag den 22, söndag den 26 och torsdag den 30, haha! Och skriver med stor tjock penna - SEX!

Nej men, något som testat och tycker att det funkar positivt? Att man bokstavligen sagt, "älskling, när du kommer hem från jobbet på torsdag kväll, då ska vi knulla!" - och sen gjort det med bra resultat.
- rent spontant känns det som att det är en såndär grej som par som kanske blivit lite för bekväma med varandra testar på, eller typ dom som bara hålller sig till tillfälligt sex med gärna upprepad partner, typ jag. 

Jag kan nog tänka mig att det kan bli ganska bra, om man ser det ur den positiva och härliga vinkeln - "här är vi två människor som tar oss tiden, stänger ute världen och är taggade på att bara ge, få och skapa njutning tillsammans!" Då kan det nog bli riktigt bra sex!  
0 kommentarer