tatuering.

Erik Hassles autograf sitter så jäkla bra på min vänstra underarm. Så pass jävla bra att jag till 98% bestämt mig för att tagga mig på riktigt där. Jag har redan valt text och ska bara se till att välja typsnitt, det lär ju bli originellt kursivt, haha! - utöver den texten har jag även två till på g! Haha så taggad på att bli taggad!

Och finns det förresten något sexigare än tatueringar? Jag tror faktiskt inte det. Jag är så pass överkåt på denna faktor, att motivet inte alls har någon stor betydelse. Jag blir upphetsad bara jag ser detta bläck inpräntat på någons mjuka hud.
- räknade på fingrarna idag, och uppskattar att runt 10 av mina ligg haft någon form av tatuering. Ganska bra procentuellt... + att H har två, och planerar ännu en, och jag blir därmed dubbelt upphetsad bara jag tänker på honom!
0 kommentarer