viskleken 2010

På midsommar träffade jag en snubbe på en fest som jag låg med, och som hänger i samma gäng som två av mina närmaste tjejkompisars pojkvänner hänger i - så dessa tre pojkar är alltså vänner med varandra...

Vilket resulterat i att när jag skickar sexiga sms till mr H, fick jag det idag citerat av Emily (som är sambo med en av Mr H´s vänner) och jag kunde inte koppla hur hon visste nästan ordagrant vad jag skickat! Haha, så kan det gå när man ligger med en, vars vänner är tillsammans med sina vänner!
- känns väldigt deja vú då det hände något liknande med Mr X och en bastu...

Ja mina vänner, detta är nog det vi kallar Viskleken 2010! En uppdaterad och mer sexig och utlämnande version än den vi brukade leka som barn...

2 kommentarer
Nina

Hej! Linnet Kenza har på sig kommer ifrån www.kandeeshop.se

Sanderfredrikke

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!