7 blomster - 7 partners

Plockade ni 7 blommor under tystnad och la under huvudkudden för att sedan drömma om er blivande partner?! 
- när jag var mindre var detta en viktig tradition, mest för att dom gjorde det i Barnen i Bullerbyn och för att man var tvungen att göra det sent på kvällen.

Men i år glömde jag helt bort det! Jag liksom tappade fokus på det mesta efter att jag hookat upp med honom, och vad skulle jag plockat för blommor ute i radhusområdena - andras rabatter eller?!

Men det där med att bara drömma om en partner är lite förlegat, varför begränsa sig så? Då är det väl både roligare och sexigare att drömma om 7 olika - en för varje blomma! Så är det bara att köra igenom hela gänget... Det kommer ju ändå en ny blomchans om ett år igen... ;)

2 kommentarer
Sabine

så fina blommor

LaLizita

Sv: Ja det var riktigt gott! :) Jag har underbara vänner som tar hand om mig! :)



Hoppas du hade en mysig midsommarafton!



Trevlig kväll