alla killar kollar ju porr!

Men asså hur jävla förlegad är inte den sägningen? Och jag är så trött på det påståendet! Är rent allmänt trött på "allmäna" sägningar som minsann täcker aaalla killar eller aaalla tjejer.

Kan vi inte bara konstatera att det minsann inte alls är alla av manligt kön som rådiggar porr, och att glo porr så fort man vill runka/har lust är något obligastoriskt bara för att man har en kuk mellan benen? 
- jag, likväl många av mina tjejkompisar kollar mer eller mindre regelbundet porr av olika slag, och senast jag checka läget så hade vi alla fittor!


Porr är sexigt, roligt, läskigt, tillgängligt, plastigt, enkelt, eggande, avskräckande och informativt - sen om man har kuk eller fitta ska inte spela någon roll hur mycket eller på vilket sätt man konsumerar det. Porr är liksom porr, och jag är fullkomligt övertygad om att bra mycket mer tjejer glor på detta även om det inte talas lika öppet om det - förutom jag och mina tjejer då! ;)
3 kommentarer
Anne & Jenni

Sv: klänningarna är från nelly.com och gina :)

Jenny

Ville du låna filmerna eller?

caro - passion for passion!

nej jag har datorn, tack iaf! fast kan kanske behövas om vi ska ha någon porrkväll framöver! :D