andras sexliv

Jag fick syn på ett gammalt ligg idag, Jake The Snake för att vara mer exakt. Och ja, han såg exakt likadan ut som när vi sist mötte honom, fast lite mindre musklig - och hand i hand med en tjej!

Detta är ett av tusen exempel när jag börjar tänka över hur andra ligger, hur deras sexliv ser ut och vad de kan tänkas ha för sexuella böjelser? - är det någon mer än jag som brukar tänka i dessa banor? Jag fördriver alltid tiden på tuben med detta, så underhållande och roligt att fantisera och föreställa sig andras sexliv!

   Exempel Jake the Snake: Vet hans nuvarande om att han brukade köra regelbunden dubbeldoppning under sin tid på Rhodos - bokstavligen talat! Han hade två tjejer i varsina rum som han vandrade imellan och knullade, och jag tror knappast tjejerna visste om varandra... Eller att han hade minst en ny tjej varje dag? Och hur ser deras sexliv ut nu?


Och nej, jag gick inte fram och hälsade... För jag är med största sannolikhet säker på att han knappast minns mig, då med snabb huvudräkning gissar på att han låg med minst 70 tjejer den sommaren. Jag var iaf på hans födelsedag, hah!
0 kommentarer