ännu mer sperma

Förra inlägget var som ni förstod inriktad på just ett heteropar med en man som sprutar och kvinna som får det över sina bröst. Ibland är jag insnöad att jag blir förbannad på mig själv! För direkt när jag klickat "publicera" så dök tankarna upp: "Men vad fan gör bögarna", "och om man är två tjejer" "vid trekanter och ännu fler, vad händer då"

Så vi kör ännu ett spermainlägg, och jag vill gärna ha svar och respons!

- två killar som ligger, kan det bli typ sprutkrig? Eller är det samma sak där att man vill spruta över den andra?
- tjej som ligger med tjej, finns det samma behov där av att en ska spruta/kleta över den andra?
- vid gruppsex, sprutar man hej vilt då? Eller väljer man ut specifik som ska få satsen över sig?



Som sagt, har du svar på något av detta, el har en annan synpunkt - lämna en kommentar! Återigen fattar jag ju att det inte finns någon mall, men då förra inlägget byggde på egna erfarenheter, efterlyser jag nu era erfarenheter för att kunna bilda mig upp uppfattning :)
0 kommentarer