babasonic sommaren 2008

Jag och Ellen tillbringade en underbar timme i stekande sol med massa tjejsnack, uppdateringar och lite planering inför sommaren! Så mysigt att bara hänga i solen med en fin vän<3 Jag har några av mina galnaste, roligaste och konstigaste minnen med dig! Är det något vi inte gjort under våra sommarnätter?

- dagens bästa: när vi reser oss för att gå inser jag att killen i paret brevid oss, är ingen mindre än ett gammalt ligg! Som jag träffade under en av min och Ellens vilda nätter på Babasonic. Det var en engångsupplevelse och jag hörde aldrig av mig efter vår natt.
- men vi kände båda igen varandra, även om jag inte är helt säker på att han koppla hela vägen...


Jag tycker om dessa konstiga stunder i livet, när gamla minnen med ligg dyker upp i nutid. Blir en härlig krock med dåtiden och nutiden.
1 kommentar
Linnéa

Hahaha, vad roligt att dem låg precis brevid er x)