blinddejt

Jag har aldrig varit på en blinddejt - sker sådant i verkligheten eller är det något som bara sker på tv?

 Eller förresten, räknas det som blinddejt om man lärt känna varandra via internet? För i sådana fall träffade jag min första flickvän på en blinddejt, fast vi hade ju snackat i flera månader innan... Så då kanske det inte räknas som blinddejt?

Nej jag gillar själva upplägget att någon vän till en känner någon som hon tror kan passa en! Och att bara genom att känna oss två, ana att vi kanske kan funka tillsammans. Det är ett ganska fint upplägg tycker jag.



ps. Kan inte någon i min närhet fixa en blinddejt åt mig?! det vore såå kul! Mitt enda krav, personen ska ha humor och jag vill inte mötas på en bar med massa fyllon. Det där med storleken kan jag väl inte ha som krav? Får väl snarare blir något jag upptäcker själv...
1 kommentar
AMANDA FALK

vilken fantastisk bild :D

Sv: Tack så mycket, dock fyller jag år nästa vecka, så det blir i förskott!

Hoppas du haft en bra måndag, god natt!