brasiliansk vaxning

Jag funtar på att prova på brasiliansk vaxning - känns som det är rätt läge nu när det är sommar, varmt, kåtheten spritter i kroppen och man vet aldrig när nästa liggtillfälle dyker upp!
   Nog för att jag är grym på att intimraka med rätt produkter, men jag är löjligt trött på stickigt stubb - jag vill inte se ut som en hårig haka mellan benen! 

Gör det ont? Överlever man? Och  finns det någon som har bra tips på salonger? Jag vill gärna gå till en trevlig med humor - någon som kan klara av mina roliga skämt samtidigt som hon penslar in min fitta i hett vax! Och det får gärna vara lagom pris.

4 kommentarer
Linda - En Vimsig Mamma

Tack så mycket!! Jag är super nöjd över mina ROSOR!! Rösta gärna på mig som veckans blogg!! kram

Marcus Å

Ska du prova alltså? hehe

LiiCee ❦

brasiliansk vaxning gör apont första gångerna, men efter några gånger har man vant sig.. första tre gångerna gjorde jag på salong, men nu kör jag på själv hemma. billigare så och med lika bra resultat : )

Phillipveronica

Great website and thanks for sharing. If you ever need to exchange links please contact me.