därför knullar jag säkert!

Jag är expert på att puscha, stötta, bestämma och hinta alla i min närhet om att ni ska knulla säkrare med hjälp av kondom! - och här får ni min förklaring till varför jag knullar säkert!

Förutom den där lilla faktorn att jag verkligen inte vill bli på smällen/får inte bli det då mina mediciner skulle göra fostret till en aliensformad köttklump...

Så vill inte jag få detta form av samtal låt oss säga tre veckor efter jag legat med någon:
- Tja Caro! Tack för senast! Eeh, du borde nog gå till närmaste mottagning för jag har fått något...
 
Utan de samtal som jag hellre mottar är dessa:
- Tja Caro! Tack som fan för senast! Du är ju en jäkel i sängen/mitt bästa ligg ever/hur kan någon vara så vig/när får jag träffa dig igen?! osv...


Så vad låter trevligast - att få ett tack-som-fan-för-senast-samtal eller du-borde-kolla-upp-dig-samtal?!
1 kommentar
nefo

Hej, allt bra idag? :)