de todo.

Tog ett garderobspassigår kväll, och vad jag saknat det jobbet! Människorna man hänger med är så roliga, jobbet är enkelt och kul + att vi var ett riktigt roligt gäng igår. Det var massa snack, skratt, godis och dans konstant bakom disken. 

Bästa av allt, min löjligt fina chef erbjöd mig ett jobb på studs när jag drog min snyfthistoria om phuck-anal-kukslickar-sblommor! Så jag kommer få ett schema redan idag!! Vet inte hur mycket det rör sig om ännu, men inom kort kommer ni finna mig på ett roligt ställe på en plats centralt och nära er... ;)

Nej, nu måste jag vakna till liv, packa iordning en massa och bege mig mot Högis för en snabbvisit och sen tillbaka till stan. Vid ett ska vi befinna oss i Danderyd och sen börjar den långa färden mot - ULLARED!! Jag är så taggad!!


ps. enda minuset är att det döfött att ragga när man jobbar i garderob, speciellt eftersom jag var iklädd min mammas två storlekar förstora kläder! Jag drunknade och blev på något sätt väldigt androgyn, not so sexy...

0 kommentarer