don´t try this at home!

Medan jag gjorde mig midsommarfin kom jag på den briljanta idén att vaxa mig, det är ju så tradigt med rakhyvlar och ett litet ritsch senare så är ju allt hår ändå borta!

Tjena, när jag vaxade benen så var det Aleks som gjorde det åt mig, och det var enklare då jag inte direkt kunde bli arg på henne när hon gjorde mig en tjänst...
- men nu när jag vaxade mig själv hade jag ju all frihet i världen att bli arg, på mig själv, för att jag gjorde mig själv illa...

Så bokstavligen gick det till såhär: kleta på vax, andas djupa andetag likt en barnfödande kvinna, RITSCHHSS och sen att vrål av smärta! Det nästan svartnade för ögonen och jag fick pausa för att inte tuppa av...
- båda armhålorna och två ryck på fittan, sen gav jag upp! Nästa gång blir det på salong!

0 kommentarer