dreamcheating?

Jag drömde inatt att jag var vuxen, gift med en man och hade två barn. Hej Heteronormen!!
- och i drömmen skulle min familj para vår hund med vår grannfamiljs hund, även våra bästa vänner.

Men det slutade med att jag låg med den andra maken, medan min egen man låg brevid och grät. Men han älskade mig så mycket att han lät mig ligga med den andra mannen. Och sen gick jag ner till ett café där den andra hustrun jobbade, beställde en bit paj och berättade att jag hade legat med hennes man precis. Och att våra känslor inte gick att stoppa - så hur blir nästa steg?!


När jag vaknade imorrse var jag helt vimmelkantig, hur fan kan man drömma något sådant? Hur mycket tänker jag egentligen på sex, förhållande och kärlek - antagligen så pass mycket eftersom jag tom drömmer om det!

Någon mer som också brukar drömma om sex? Att man ligger med andra som är upptagna? Har gruppsex eller något annat spännande?
1 kommentar
Jenny

Du har väl bearbetat förortsskräcken med villa volvo vovve och massa ungar sen du var hos mig, puss