en midsommarnattsdröm

Igår tror jag att jag hade mitt livs mest lyckade midsommar - på alla punkter! Den innehöll allt från dans kring stången, blommiga klänningar, lekande barn, grillning, hemmafest, skratt och sex med en snygg pojke - lovely!

dagens bästa: vädret, fullkomligt oslagbart med varm sol hela dagen och ljummen kväll/natt
dagens klänning: blommig och väldigt flickig - fyndad på ullared!
dagens sötaste: ersnt brors barn! Så jävla söta!
dagens vinst: när vi vann dragkampen! Det blev 3-2 till vårt lag
mest nöjd med: står nog lika mellan det hemmamarinerade köttet och ligget...
dagens konstigaste: biffen ringde vid 01.30 för att önska mig en glad midsommar och meddela att han precis tagit ett nattdopp! "Men du känner ju mig stumpan, jag är ju snygg och manlig, jag gör sånt här!" Sen slutade samtalet med att jag ska hem till honom nu i veckan och typ se hans nybyggda hus, kan nog bli spännande...



ps. dagens sämsta: jag är fan placebobakis! Drack en halv flaska alkoholfritt vin och det känns typ idag? Hahaha!
0 kommentarer