en yngre Samantha

Jag gjorde en revolutionär upptäckt igår när jag plöjde första säsongen av SATC.

Jag har alltid alltid alltid definerat mig som en Carrie, jag skriver om sex, har stort hår och jag har minsann haft mina jobbiga och störda år med Mr Big...
- men den tiden är så jävla förbi nu! Visserligen så skriver jag ju fortfarande om sex och mitt hår är lika stort, men tiden som hysterisk toffel för någon Mr Big är så jävla över!

Så nu har min nya förebild blivit Samantha, otippat va?! Samantha är en powerkvinna i ett litet nötskal, sexig, manslukerska, självständig, intelligent, affärskvinna och allmänt bäst! + att hon kämpar konstant för att män och kvinnor ska få knulla runt på lika villkor!

2 kommentarer
Naddi

Haha, mina systrar har tyckt att du är Samantha rätt länge :P

caro - passion for passion!

Haha men dom är ju för söta! :D och rätt har dom också! ;)