I love sex

Åh, jag har haft en helt fantastisk kväll! Det var så roligt, inspirerande, lärorikt och bara så fantastiskt!! 

Vi har spelat Stop Talk Listen och Velvet - två spel om sex, STI, säkrare sex, kropp, känslor, kärlek - och det blev så bra diskussioner, fakta, frågeställningar och funderingar. Ni är så inspirerande att spela med!! På samma sätt som jag hoppas att jag lär er massa saker, så lär ni mig massa tillbaka med frågor, funderingar och tankar!


- och jag känner verkligen hur jag brinner för detta! Jag ÄLSKAR att få prata sex, säkrare sex, könisar, känslor, funderingar, kroppen, fittan, kuken, dildos, porr, fetischer - och jag älskar, älskar, älskar att få lära ut, och verkligen se hur det jag säger går in hos någon annan! Amazing!!


- Stop Talk Listen


- Velvet


Puss, smack, smack och puss - ni är så underbara och fina! tack för ikväll <3
1 kommentar
anna

kul :)