kommande tid.

Hade planerat att skriva rent lite mer sexuella äventyr nu ikväll, men är helt phucked upp efter kakstressen, så det blir degande framför SATC till att jag somnar istället.

Härnäst då? - läkarbesök imorrn och sista sprutan för Hepatit B och sjuksystersamtal, fatta om knappa månaden kan jag titulera mig som Frisk!!
Dessutom ska jag på undies och -sexleksaksjakt på Pom Pom Parlour imorrn bitti. Och jag ska få tag i Biffen för att se när jag ska över till honom, liksom ska frugan vara hemma då samtidigt?! Jag döööör lite i förskott.
+ att jag förhoppningsvis har en dejt med en tatuerad hunk i helgen. Dreglar redan i förskott!
2 kommentarer
Sophia

Ska du ha sex med Biffen?! Är det träslöjdsläraren -eller har jag missat något??!! MY GOOD!

caro - passion for passion!

Neeeej! det är ju det jag inte ska ha! vi ska bara hänga, bokstavligen talat! Gifta män är off limit för allt framtid!

därför undrar jag liksom vad jag ska säga till frugan?!