köra solo

Är det något jag är emot så är det tvåsamhetshetsen som ligger som en gröt över samhället, det mesta är gjort och anpassat för att man ska vara minst två el flera - man går ju inte och gör saker själv, för då är man ju lite udda...

Varför ska det vara så? Jag har sedan flera år tillbaka gjort flera "tvågrejer" själv, med främsta motivet att det varit någon artist jag verkligen velat se och sen har alla bangat. Men det är fan en riktig powerkänsla att göra en såndär grej själv!

Hitills har jag gjort:
- konsert: Håkan Hellström på Liseberg, Martin Stenmarck på Grönan, Simple Plan på Fryshuset
- nöjesfält: både på grönan och liseberg passade jag på att åka, smidigt då dom alltid ropar ut "Någon som baaara är EN"!
- restaurang/fika: har aldrig haft problem att äta själv.
- shoppa: jag går helst ensam, blir ofta stressad av andra.

Nästa grej på listan är att gå på bio, Naddi gjorde det igår och jag är så jäkla avis!! Mer sologrejer åt folket!

5 kommentarer
Jeanette

Hej! Tusen tack för din fina kommentar.



Ha en härlig midsommar!

J

sv:

det är en sann historia om the runaways.

Det är ett band från 70-talet & ja.. jag vet inte hur jag ska förklara, men se den!

tttilda

Sv; åh tack så mycket :D

vilken tårta? :) :D

kram!

Naddi

Haha, men vet du, det var jättemysigt att gå på bio själv. Du borde verkligen testa det! Det är verkligen underskattat :D



Puss

delinda

tack söta!

haha gillar också att shoppa solo

ha en fin kväll!