ligg-listan.

Sist jag gjorde en lista så var det mars 2009, jag och Sanna delade på en flaska mousserande en vanlig tisdag, kände oss som Heartbreak hotell och planerade vår framtid. När listorna väl var klara fick vi panik och eldade upp båda två, haha!
- sedan dess har mycket vatten runnit under broarna och nu är det nog dags igen.

Listan ska förhoppningsvis innehålla någon form av namn, kanske ålder samt betyg på hur pass bra ligget var! Vi gjorde även små markeringar för om ligget skett under ett one night stand eller under ett längre förhållande.

Har ni stenkoll på alla ni legat med? Det har ju inte jag, så det kan nog vara bra att köra en uppdatering på hur många det faktiskt är... Man kan ju säga att jag har ett uppskattat nr, som kan diffa på fem hit el dit. Läckert va?! Dessutom är det ju sommar nu, så då lär ju listan förlängas...

10 kommentarer
elinn

tackar! :)

är det bra med dig?

Maria - livet i Milano ☆

jag jobbade som au pair först och efter det studerade jag.



yes han skulle jobba om han kom till sverige. min mammas sambo har några vänner som bygger hus. det gör michele nu med sin pappa. så han skulle kunna jobba med det undertiden han lär sig svenska. och sen se hur han gör i framtiden :)

Moa

svar: ja! Vi kommer inte ses på jättelänge!

Anonym

Gillar du hår och allt som har med det att göra? Titta då in i min blogg där jag tipsar om frisyrer, produkter och även visar hur man gör en hel del frisyrer. Kram från http://elinstenback.blogg.se

emma

tack så väldigt mycket!<3

din blogg är väl inte en sån blogg jag brukar läsa, men det är ju kul med något mytt :)

malin

sv: tack så himla mycket! :-D

j ♥

tack ;D♥

simone

yes mam det har jag :)

LIENE

åh tack du:D jag bara improviserade.

Jeanette

Va i stan idag, tänkte gå förbi cafet du jobbade på för att säga hej men jag hann inte och det var ju bra, med tanke på att du är på landet, eller hur var det? Du kanske är hemma nu? Haha fyfan va stalker aktigt det lät men jag menar bara ett litet typ "hej-jag-läser-din-blogg-hej" :P



haha