my boy lollipop.

Jag blev dumpad ikväll, av mitt kk. Vet inte riktigt om det räknas som en dumpning när man inte är tillsammans? men vi ska iaf inte ses något mer på ett tag, han hade börjat dejta någon annan och ingen utav oss var väl direkt sugna på dubbeldoppning.

Så vi tackade för vår fina och otroligt sköna tid tillsammans, fick han lust att hänga så hade han mitt nr, och annars skulle jag höra av mig när boken kommer ut i höst. Oboy, snacka om att det kommer bli en lång novell om vårt sexuella äventyr, inget snack om den saken!

Sörjer man ett kk? Eller går man bara vidare i jakt på nästa? Helt ärligt så känns det lite tomt, fast ändå bra. För jag vill ju inte ligga med någon vars hjärta pickar för någon annan, så jag dubbeltackade för hans uppriktighet - både till mig och för tjejen. Fan, han är fin han.


Han är en såndär som jag kommer tänka tillbaka på, få ett leende på läpparna, höra hans fniss i mitt huvud och få en sexflashback. My Boy Lollipop.
0 kommentarer