noaks ark?

Hela världen verkar ha drabbats av par-feber, och varenda kotte man känner verkar ju vara redo att gänga sig vilken dag som helst. Ta bara beviset att två av mina tillgängliga ligg har gått och skaffat flickvänner, inte särskilt passande om man frågar mig...

Så förutom att jag själv bojkottar denna par-hets och drar mig från tvåsamheten så är jag ju inte dummare än att jag har en plan - blir det en ny Noaks Ark och vi ska vandra två och två uppför bryggen ombord på båten så har jag min match - Ernst!

Tänk er va, vilket radarpar! En glad wannabepräst och sen lilla jag, ateistiska sexologen! Haha!
Ernst - Amen allesammans, till mig kan ni vända er om ni behöver prata med Gud eller be en liten bön.
Caro - Ja, och nu är det ju såhär att vi människor måste ju para oss för att överleva, så denna bit är jag ansvarig för, höhö!

5 kommentarer
Kitty

- haha, gör det ! :D

Ida

Haha ja det är bra att du har ett säkert kort iaf;)



Jag vet faktiskt inte om det behövs folk just nu, vet att schemat är gjort för en månad framåt iaf, men jag tycker att de alltid tar in nytt folk på mitt jobb oavsett så ett försök kan du alltid göra=)

Madde

Ja man kan verkligen hitta riktiga guldkorn ibland :D

Becca

sv: Ja haha. har verkligen fantasi när det gäller namn. Tyckte hon såg ut som en Poppy när jag hämtade henne så det fick bli det.

tess

haha, klockrent:P