numbers.

Idag är det 63 dagar kvar på min behandling, ja jag har för första gången räknat efter exakt. Jag är lite bitter över att jag missade min 100-dagar-kvar-dag, men tiden har bara snurrat på så jag missade det totalt!

4 augusti är min sista dag, symboliskt nog är det exakt den dagen då jag blev beräknad att födas fram, men då jag föddes med kejsarsnitt blev det några dagar tidiglagt.

Hur jag ska fira? - stor fest, samling, kalajs och tillställning med alla fina vänner, släkt, familj och alla som funnits där för mig! Det ska finnas dussintals med små fina cupcakes, jag ska ha klänning, det ska finnas skratt, lycka och kärlek i luften! En dag att fira livet, kärleken och mig!<3



ps. ni äckliga as som inte funnits där, vägrat ställa upp, svikit, eller haft "annat för er", är självklart inte bjudna! Men det är nog inte min uppgift att straffa er, utan det sköter Karma.
0 kommentarer