ny arena

När man går ut så har man ju ofta sina standardställen man går till, en arena. Det behöver inte vara just krogen, detta gäller även andra aktiviteter - bio, promenader, caféer, bokhandlar, vad som helst - man har sina områden som man kör på.

Men jag börjar känna mig en aningens trött på mina arenor, lite "same old same old" över det hela. Så jag tänkte mig en helomvändning - nästa gång vi ska ut och göra något, så väljer vi ett helt nytt ställe!
- nytt ställe = nya ansikten = nya möjligheter till att träffa roliga människor/liggmöjligheter! ;)

3 kommentarer
Naddi

Jag håller verkligen med! Vi måste testa nya ställen!

caro - passion for passion!

Jaaaa!! :D sportbar är bokat, men vart ska vi mer prova på?! Jag vill ju ha en nörd!! :D och inte direkt en nörd man hittar på din skola, tyvärr! :O utan han ska mest ha en cardigan på sig :)

Aleks Ekstrand

serietidningsbutiken, eller scifi heter de kanske numera ;)

biblioteket...