ny sexställning!

Måste berätta om min dröm jag hade imorrse, så att det inte sker på riktigt! Risken är väl inte överhängande, men lets take no chances...

Jag, min pappa, sophia(min syster) och IDOL-CALLE sitter vid ett bord ute på landet - jag åker skridskor och övar inför vintern, pappa pratar om något gammalt fiskarminne - och Calle och Sophia, som tydligen både dejtat och legat försöker berätta om en rolig händelse från deras sängkammare! Nämligen en ganska lustig sexställning dom brukade köra...

1) jag dog av avund när jag vaknade - att syrran fått lega med Idol-Calle och inte jag, det var lite för mycket att vakna till!!
2) varför åkte jag skridskor, jag Hatar skridskor! Det finns inget värre...

Sexställningen: Calle kallde den Butterfitta, och gick ut på att samtidigt som man låg, så skrev man ner på små lappar vad som skulle ske härnäst, och så gjorde man så! Och han förklarade att det kunde bli lite krångligt att jucka samtidigt som man skulle skriva nästa steg - så dom hade bara kört denna ställning några gånger...

Nu är det avgjort, jag är störd! Vem fan drömmer sådana drömmar?! Dessutom är det fortfarande lite svårt att smälta att hon hade legat med Calle, det var visserligen en dröm, men iaf.
0 kommentarer