ragga på jobbet?!

Jag insåg igår att jag har fan världens sämsta möjligheter till att ragga på jobbet!!

skolan - enda som är raggningsbara är ju päronen, som i sin tur är off the market då jag aldrig skulle vilja bli ett as som splittrat en familj!
blommorna - mjaa, kan funka. Men oftast är jag stressad, svettig och jordig. Kanske inte det sexigaste...
hos pappa/fejkplåtis - där har vi ju en riktig köttmarknad! Svettiga karlar som bygger tak, snickrar, målar - riktig guldgruva och snickarbyxor så långt ögat når! Vore perfekt - om det inte vore för hur jag ser ut när jag jobbar...

 

Det är ju som att man tappar modet totalt när man ser sig själv i spegeln. Skulle jag ha några gram mindre bröst skulle jag vara pappas yngsta son. Man kanske skulle ta och göra en snickarbyxa-kjol?

0 kommentarer