rastlös.

Jag är så rastlös att jag vill dö. Eller döda. För att få tiden att gå har jag planterat om massa blommor, vaxat benen, tagit en väldigt låååångsam dusch med hårinpackning som luktar tuggummi, städat halva städskåpet, ätit, bla bla bla.


Och jag dör! Hur fan överlever slackers?! Det går fan inte att vara ledig när man varit inställd på att jobba, jag blir galen. Det är alltså en talang att vara så pass menlös som människa att man kan låta dagar bara rulla förbi utan att man gör något...

så jag beger mig in mot stan och ser om det finns mer saker att göra där för att få tiden att gå. Jag vill göra saker! Träffa nya människor, snacka skit, prata sex, ha sex, äta goda saker, ha picknick, leva - vänner hör av er!!
1 kommentar
Sandra Johansson - Vinn löparstrumpor i bloggen

Hej! Kul att du hittade till min blogg. Om du vill ta reda på om du är släkt med någon kändis måste du helt enkelt börja att släktforska på det gamla hederliga viset, i kyrkoböcker och arkiv. Tidskrävande men kul! :)