rubba inte mina cirklar

Suck! Är det något jag verkligen kan störa mig på så är det när folk bangar ut på saker man bokat, vilket iofs är ganska dubbelt då jag själv är den som ställer in när pulsen pumpar uppe i halsgropen på mig och jag helst av allt vill gömma mig under täcket med copacabana...

Men jag trodde liksom själva grejen med att ha ett KK eller vara "friends with benefits" med någon var just att man hörde av sig när man ville ligga, och den andra var på om den också kände kåtheten och lusten!
- då har jag liksom inte tid för lite huvudvärk. Suck, karlar!
3 kommentarer
feea (felicia aulén) ~ sprallig glad tjej med många vimlande hypoteser

vänner med förmåner har aldrig skadat någon? tills den ena kanske får känslor för den andra :) haha då kan det uppstå problem

Linda

Karlar suck!



ps. imorgon kommer vi rocka!

Emmah's Closet

SV: jo, det var erbjudande på dem :) dem hade kostat 249kr! kramis