saker ni inte visste om mig

  • jag tycker inte om djur. Alls. Dom luktar illa, hårar, man förstår inte vad dom tänker och är ofta i vägen.
  • jag drack min första kopp kaffe som femåring, visserligen med mest socker och mjölk. Men det kan nog förklara varför familjen Wikbro är så förbannat korta. 
  • jag är född bokmal och pressade normalt över 100 böcker/året som mindre. Samt såg inget större fel med att fälla upp en bok mitt i frukosten/middag som gjorde mina familjemedlemmar galna.
  • jag hatar sömnlukt, både min egen och andras är nog ännu värre. Så jag måste vädra det första jag gör på morgonen.
  • jag somnar till 90% alltid i filmer, det spelar ingen roll med vem eller vad vi ser, jag kan somna i allt! Undantag - första dejten, för då är jag alltid för exalterad och kåt för att kunna slappna av tillräckligt för att somna.
  • jag hatar charader och har lekt det en gång, som 6åring. Efter den gången har jag totalvägrat under hela min uppväxt och jag hatade dramalektionerna.
  • jag samlade på det mesta när jag var liten, så pass mycket att min mor rensade och slängde högar med saker medan jag var på dagis. Konstigaste el dummaste var nog servetter!
  • jag har flygvärdinna som backup-plan, mest för de fina dräkterna och för att man får besöka massa olika länder.
  • jag är för dödsstraff, och jag ser faktiskt inget större fel med att döda de som förtjänar.
  • jag tror inte alls, men jag kan ibland beundra de som har en tro, även om det för mig är för långt borta.
  • jag är en platt människa, och hatar djupa tankar, filofiska teorier och sånt dravel.
  • jag är helt övertygad om att karma existerar och att man får det man förtjänar, både gott och ont. Dessutom så mår jag bra när det går dåligt för människor som förtjänar det...

2 kommentarer
Sophia

Och då tycker du att mandarinskal var något av de bättre du samlade på eller?! HAHA!!! Mandarinskal - du är ju galen!



Flygvärdinna låter mycket bra!! Jag gillar den planen! Och ja, filosofi är väl inte din starka sida, och inte min heller. Det har vi nog fått från mamma...

Ida

Jag däremot älskar pälsdjur men tål inte reptiler;)