sexuella äventyr

Vad är ett sexuellt äventyr? När övergår ett ligg till ett äventyr? Och vad är det som krävs för att det ska göras äventyrligt? Jag vet faktiskt inte, och nu sitter jag och försöker gå igenom ligg för ligg för att se efter hur pass många äventyr jag roat mig med!
- nog för att jag legat med en del snyggingar, i sthlm, svealand och utrikes, här och där, nyktert och på fyllan, med hjärtat som dunkar och med ansikten jag glömt efter en kvart...

Men vad är det som gör det till ett sexuellt äventyr? Kan man ha det med någon man varit sambo med i flera år, eller är det bara one night stands som räknas till detta? Semesterflirtar och snabba förälskelser? Eller ens make sedan flera år tillbaka?!



ps. vill du vara med i projektet? skicka era sexuella äventyr till [email protected] boken kommer ut i höst på Xstory.
2 kommentarer
Wysteriia

Svar: Visst har jag lyckats få mig en samling? ;) haha!

Anonym

Självklart är ett "sexuellt äventyr" ett äventyr, oavsett vem det är!

Det är ju Du som bestämmer vad/när det är ett äventyr för dig/er...



Det är en kul blogg du har - bra skrivet tycker jag! ;0)