sexuella äventyr

Mailade med fina Katerina Janouch igår, och hon har fått in en hel del historier - men det saknas material! Så vi flyttar fram deadlinen, vilket ger er lite mer tid att skriva ner era sexuella äventyr! Jag räknar med minst ett bidrag från var kvinna i min omgivning...

Ett sexuellt äventyr för mig är när det inte bara är in-ut-sprut-slut, eller missionären/ridning och sen är det klart... Utan ett äventyr för mig är när det går utanför ramarna, kanske med någon man inte känner, eller så är det på ett helt nytt ställe, något förbjudet eller helt oväntat!

Och om man följer min beskrivning så är jag bergsäker på att ni alla varit med minst om tre sexiga äventyr! ;) Så rensa tankarna, dra fram gamla härliga och sexiga minnen och skriv ner. Det enda ni behöver uppge är er ålder. Sen skickar ni det till [email protected]

0 kommentarer