smakprov på framtiden

Har tillbringat ett väldigt fint och roligt dygn hos kära syster ute i åkersberga tillsammans med mina fina syskonbarn! Det var väldigt mycket fina radhus i fina rader, klippta gräsmattor, cyklande människor, skrattande och lekande barn, nyinköpt kaninunge, sol som sken, blommor som doftade och fåglar som kvittrade.
 
- det var lite som att smaka på framtiden, denna fina tillvaro är inget jag eftersträvar att leva i nu, med tvåsamhet, skrattande barn och gardiner som matchar soffkuddarna - men en dag, om tio-femton år kanske det är jag som bor i ett delat radhus, har små tassande barnfötter omkring mig, bolibombasex, fotbollsträning, avtackning av fröknar och grannar att prata med över trädgårdshäcken...

  

+ att min fina systerdotter lånade min kamera ett tag, som hon alltid brukar göra, och det är alltid lika spännande att se vad som lockat henne, vad hon tycker är fint och värt att fota! Här har vi ett blivande proffs :)

     
3 kommentarer
Linda

ååååh så mysigt!

Sophia

Oj vad söt han är!!!

Jenny

Mäh...va e de för fel med matchande gardiner och soffkuddar hahahaha to mutch vuxenpoäng eller;-)

Så mysigt att ha dig här, puss (nästa gång måste Sophia med oxå)