snusktant.

Hade mitt andra jobbpass idag och fick träffa en ny kollega - som jag tände löjligt på! Jag vet inte om det gått för länge sen jag fick ett ligg sist, eller om han bara var riktigt läcker?! Inte alls min typ, blond muskelbuffel men dock väldigt söt i sin uniform!
Men jag kände mig som största snusktanten när jag insåg att han var 91! Herre min gud, jag får nog ta och sänka min 89a gräns lite... Iaf i de fall när man faktiskt inte ser hur gammal personen är. (det är snusktanten inom mig som pratar nu...)

Dock var det hans sista dag, fan också! Men jag försöker övertyga mig själv om att det är ödet, ligga med arbetskamrater brukar inte alltid sluta lyckat, och kanske inte det man ska satsa på efter två arbetspass...

Men man kan ju alltid få fantisera, luften och tankarna är ju som sagt alltid fria...
0 kommentarer