sportbar nästa?

Naddi - Där, där Caro ska vi hänga i sommar! och pekar på en sportbar...
Caro - Men är du galen eller? Vad fan ska vi göra där? Jag kommer ju få damp! Vi tycker ju inte ens om sport...
N - Men asså, vilka är det som hänger på sportbarer?!...
C - Aha, du tänker så! Men du är ju ett geni!! Klart som fan att vi ska hänga på sportbarer på sommaren. Vi kan ju bara leka att vi är intresserad av Sverige när dom spelar.
N - Fast nu är ju inte ens dom med...
C - Äsch, vi tar väl vilket lag som helst bara. Snacka om bra upplägg för ragg! Klockrent Naddi!

Helt seriöst, det klockrenaste raggningsupplägget jag hört på länge! Klart som fan att sportbarer måste överhopas av snygga hunkar. Testosteron, adrenalin, svett - mums, är redan taggad!


ps. enda nackdelen med att ragga på sportbarer är väl att om man väl hookar upp med någon, så är väl risken ganska stor för att han gillar sport...
3 kommentarer
Jenny

I hate to break it to you...men de kanske inte ens ser er!!! Du vet en boll är en boll:-P

Aleks Ekstrand

trodde du va smart Caro.... att du inte kommit på de tidigare.. nu blev jag besviken....

När matchen är slut, om du har tur har "rätt" lag vunnit så den du blir intresserad av glad och vill fira lite.

caro - passion for passion!

J - nej jag vet, det är ju lite riskabelt! men kan nog vara värt att testa!



A - ahaa! som samantha gör i satc?! ;) men jaa, jag är seg! och löjligt oinstresserad av sport! haha