tillbaka på ruta 1

Ja, vad mer kan man säga än att jag är naivt jävla mongo?! Gaah, jag är så jävla trött på att jag litar på människor, ställer upp och som slutligen bara phuckar upp allt.

Varför accepterade jag ens detta, att jag skulle få mitt schema närmare sommaren, och nu när sommaren är här får jag veta två dagar innan att dom valt någon annan. Så går det när man går med på att arbeta som timanställd eller extraanställd.

Så först ska jag komma på ett sätt att hämnas eller sätta dom jävlarna på plats, då jag inte direkt har lagen till hjälp får jag väl lösa det på annat sätt. Fan, det känns sådär lagom kul att börja söka jobb igen när man konstant tackat nej till jobbförfrågningar under hela våren...

Men, allt sker av en anledning - och det är fan mitt nya mantra! Så nu kickar vi igång det här och ser till att det blir något bra utav detta :)

0 kommentarer