Varför spermasprutet?

En av de saker som kom upp igår under spelkvällen var det här med sperma, och helt byggt på egna erfarenheter så har vi märkt att killar, grabbhalvor och män har en slags förkärlek för att spruta! Spruta och verkligen få iväg satsen över bröst, mage och ansikte!

Så varför denna sprutfashination? Och varför ska det vara just över brösten eller ännu bättre i ansiktet?

Helt taget ur egna erfarenheter och egna åsikter så är detta mitt svar:

- inspirerade från porrens värld. Hur många scener avslutas inte med att han kommer över hela hennes ansikte, ju mer desto bättre!
- undvika att göra tjejen på smällen, så då blir det enklast att spruta ut över magen/ryggen beroende på ställning
- makt! Det måste vara en rejäl maktkänsla att med sin egen sats spruta över en annan människa.
- det är lite nasty! Lite over-the-top, dirty och därmed lite mer pirrigt och sexigt. Det som är lite förbjudet är alltid sexigt!


Då jag själv inte är kille och inte har den erfarenheten av att bokstavligen få spruta ut mina kroppsvätskor på en annan människa så vet jag inte. Därför ställer jag nu frågan till den spermasprutande delen av läsare, varför sprutar man gärna i ansikte eller över bröst?
0 kommentarer