varför vill jag ha frågor?

Det är för att jag sitter på en löjligt stor informationsbank och jag kan det mesta och bästa om - sex, könisar, ställningar, brustna hjärtan, hångeltips, raggningställen, kuken, orgasm, kåthet, fittan, kärlek, kondomer, kyssar, one night stands, dildos - ja det mesta smått och gått som man kan veta som har en förknippning med sex!

Till saken hör även att jag älskar, älskar, älskar att få lära ut! Det finns inget bättre än att få en fråga eller fundering från en annan människa - och vara den som kan svaret och få äran att lära ut, jag älskar det!

Det känns liksom nästan som att jag lurar er, ni undrar, funderar och vågar inte fråga - och här sitter jag och kan en jäkla massa! Så nu slår vi ihop dessa två, ni skickar in era frågor - och jag svarar! ;)



ps. redan ikväll kommer första omgången frågor upp. Har du en fråga, maila in den till [email protected] eller lämna en kommentar!
0 kommentarer