vilken del glömmer sist?!

När det tagit slut med en kärlek/ligg/dejt - går hela kroppen vidare på samma gång, eller kan det vara så att man liksom går vidare bit för bit, och slutligen är helt över någon när alla kroppsdelar och funktioner hunnit ifatt?

Jag har varit med vid flera tillfällen att efter uppbrott så har hjärtat insett att "jaha, det är tack för kaffet, nu går vi vidare" - medan hjärnan anser att "jamen det här kan gå bra, vi bara väntar lite" och fittan "men jag vill ju fortfarande ha honom, jag är dööökåt på honom!!"

- att det tar olika lång tid för mina olika "system" att inse vad som hänt, droppa det och gå vidare. Någon mer som känner igen detta, eller är det bara jag som är funtad på detta sätt?!
1 kommentar
Reneemma

Wonderful and informative web site. I will recomend this site... Excelent work