- until you ring the bell

Läkarbesöket gick bra, om man bortser från att min enda fungerande stick-ven börjar bilda ärr! Inte nog med att jag har en knarkarsjukdom, nu börjar mina vener likna en också! Man känner liksom en liten knut i armvecket...

- om en vecka får jag veta hur virusproverna ser ut, och om allt går som det ska så har virusmängden sjunkit i kroppen - har det inte gjort det, vilket man egentligen ser efter provet v.12 så avbryter man hela behandlingen. Men nu är det liksom första tillfället man bara kikar på hur landet ligger, och jag är övertygad om att det skett en jäkla massa virusmord i min kropp!

Efter besöket åkte jag och syster till mamma, köpte kinamat till lunch och bullar till efterrätt, vi träffade en superrolig kines på matstället - som på de 7min det tog att tillaga vår mat - hann berätta att han tränar kampsport, brukar löpträna klockan 2 om nätterna, gått ner 5kg på en månad, brukar äta frukost kl 9, men att han missat frukosten denna morgon och nu var tvungen att äta lunch medan vi väntade.

- och han tyckte "det var praktiskt för vår mamma som fått två så lika döttrar, men som ändå inte var tvillingar!"


fina syster!


dagens lunch!


och efterrätt! jag skulle kunna leva på bullar :)


Nu ska jag bege mig hemåt, söta folk från alla delar av stan håller just nu på att bege sig hem mot mig, vi ska spela Cluedo, baka kokostoppar och njuta av att våren är här :)
1 kommentar
matilda

Ja, känns som att kärleken kommer hitta en utan att man letar =)