a kind of lovemaking


Sötaste chokladen någonsin som jag fick av tjejerna<3


<3

Vinkade av tjejerna nyss efter en supermysig kväll! Till middag blev det kycklingfilé, potatiskroketter, chilibea i kombo med massa skratt, skvaller, agg mot gamla flammor och massa kärlek!
   Efter middagen kom Ernst över och vi satte oss i bastun och lekte julgrisar, riktigt varmt och skönt i början. Tills vi kom ut i friska luften igen och hela världen vändes uppochner och färgades blå i mina ögon. Min kropp verkar inte riktigt kunna det där med att ställa om från varmt till kallt... men som tur är har jag världens finaste som badade med kalla handdukar, drog roliga historier och var sådär fina som mina bara kan <3

3 kommentarer
Linda

yaaaay!

emsii

tack för igår! det var hur mysigt som hellst!!! vi får ta om det och då måste maddis vara med också=) PUUSSS babe<3

Anna

Hej ")

nu har jag frågestund på bloggen fråga gärna något =)

kram