alice in wonderland

Har tillbringat hela dagen tillsammans med Ernst! Först en vända till södertörn, jag vet fortfarande inte om jag är godkänd, och jag bryr mig inte heller... Det blev en liten vända i ringen och slutligen bio. Och jag må ha dyrkat Johnny Depp och Tim Burton innan, men Herre Min Gud - jag har nog aldrig sett en bättre film!

Det går liksom inte att beskriva, för det var hela tiden tusen olika saker att hålla koll på, och som vanligt när det kommer till Tim Burton måste man vara fokuserad annars kanske man råkar missa något! Kläderna, personerna, rollkaraktärerna, färgsättningen, djuren och miljöerna - allt var fullkomligt magiskt! Man ville aldrig att det skulle ta slut!

så fantastisk och så underbar! Och hennes klänningar är värda att dö för! Jag vill ha hennes garderob...


dessa två som husdjur...


och honom som min äkta make!


ps. vi lyckades hitta två Tim Burton-detaljer, hur många kommer ni på?
0 kommentarer