creepy

Det finns vissa saker här i världen som verkligen är creepy, som stör mig, och ger mig obehagskänslor. Varför vet jag inte, kanske för att det inte känns helt hundra? Eller för att det borde inte vara så, men ödet har liksom bakat ihop det så! Typ detta:

- när världen blir sådär äckligt liten! Och ja, jag vet att många kan "världen-är-så-liten-historier", men jag har den allra bästa och det bästa beviset på att världen är lika stor som en apelsin:
- när jag och min syster var små var vi på solflicksläger, vi var ca 5 och 7 år, på lägret börjar vi bråka med ett annat systerpar och vi är ovänner resten av veckan... Ett eller två år senare har vår pappa lämnat vår lilla familj, och det är nu dags att få träffa vår nya, och våra nya styvsystrar är inga mindre än - systerparet från solflickslägret som vi hade krig med sommaren innan!

- att mitt exs nya flickvän har likadan jacka som jag, fast i en annan färg. Behövs ingen vidare förklaring varför det är jäkligt creepy.

- att den mat vi stoppar i oss innehåller så jäkla mycket skumma ämnen, socker, färgämnen och konserveringsmedel. Jag säger bara en sak - rulltårtan som överlevde fem år utan att mögla på en känd dagstidnings kontor - så äckligt!!


Vad tycker ni är riktigt creepy?
0 kommentarer