det går inte att bromsa sig ur en uppförsbacke

Förra inlägget kanske verkade en aningens mörkt, men nu har jag liksom rullat klart på den kulan och imorrse när jag vaknade hade jag min kickass-feeling tillbaka! Känner mig lite som en fjäril som nypuppats och blivit kläckts på nytt - och fan vad jag kommer klara den här behandlingen bra!

Eftermiddagen tillbringade jag tillsammans med mina fina aspisar över en kopp vit choklad, el som Natti sa: "Vaa, har du köpt ett glas grädde?!", haha! Helt stört och fullkomligt underbart att vårt lilla gäng känt varandra så länge, vi firade tio år i januari! Hur mycket kärlek och skratt har vi inte delat under detta decenium?!<3



- fina naddi


- och natti! Jennie var också med, men jag glömde fota henne :)


Kvällen kommer bestå av ansiktsmask, barbecuechips, L Word eller Grease, samt utprovning av mitt nyköpta påskägg! Asså jag ska inte klä ut mig till påskägg haha, utan det är något man bär som jag köpt som påskägg!
0 kommentarer