en liten tant instängd i en ungdoms kropp...

Jag bara väntar på den dag jag får ett brev på posten, med ungefär detta innehåll: "Hej, vi vill nu avslöja att du under hela ditt liv varit med i ett experiment som gått ut på att ta en gammal tant och placera i en ung kvinnas kropp. Vi är nöjda med resultatet då du klarat dig utmärkt med Agda 95s själ i din unga kropp. MVH HB Sweden"

Fick detta på posten idag, och min första reaktion är: "Nämen! Vilket bra pris, det måste jag köpa!!" och jag hör mig själv tänka dessa exakta ord. Jag är så jävla mycket tant att jag bara väntar på en inbjudan från ålderdomshemmet att jag minsann kan "få börja lite tidigare än vanligt", sådär 40 år i förskott...

2 kommentarer
Anonym

Haha.. du är så kul!

=) Lilla tant agda!

matilda

åh vad roligt :) hoppas du följer min blogg även nu, fast min uppdatering är som skit ^^