exkex och ödet

Alla som någonsin varit tillsammans med någon, har efter att det tagit slut fantiserat om hur man träffas igen - det är ett rent allmänt statement, och har man inte gjort det så har man för dålig fantasi!

- Själva fantasin kan gå ut på allt från ett raserianfall, till att man säger dom där fina orden man inte sa när det tog slut, till att man visar upp sin nya dörrvaktsstora och modellsnygga nya hunk - oavsett vad som sker i fantasin så visst ser man själv alltid lite extra snygg ut? Sminket ligger som det ska, håret är varken fett eller står åt alla håll, kläderna man bär är ursnygga - man är helt enkelt översnygg!

Då undrar jag bara, vem eller vad tyckte att det vore superkul att jag sprang in i mitt ex imorrse efter att jag varit hos läkaren - iklädd inga byxor, glasögon och hästsvans + dålig hårdag!

Gud? Ödet? Vem, vad, vilka är det jag ska skylla på?

ps. nu vare ju inte så att vi stannade och pratade, knappast, utan det var snarare så att jag trängde mig igenom en spärr och sicksackade mig ner mot perrongen för att han inte skulle se mig. Iofs vet jag inte ens om han såg mig, han skulle precis börja jobba i spärren och pratade med någon kollega.
1 kommentar
Syedolea

Excellent site!