för det skulle ju va dans, dans, dans!

Jag börjar undra om hela det här med sjukdomen och alla biverkningar är ännu ett av guds test för mig, men nytt tema: hur länge klarar en annars pigg, snygg och allmänt bäst tonåring - ett liv som pensionär?!

Jag gick och la mig klockan åtta igår, och sov konstant i tio timmar.
Jag minns inte ens sist jag dels sov vid den tidpunkten eller när jag sov så länge.
- man hinner ju drömma ganska mycket på 10h, och som tur var hade jag inga äckliga exdrömmar(hade en häromnatten som var fullkomligt vidrig!! Men jag har berättat den nu live så nu kan den inte ske mohaha), men jag drömde bla att jag hångla med en kille som jag trodde var vampyr, var med i ett äckligt skrämseltest - den som skrek åkte ut och så blev det bara värre och värre... + att jag var fotomodell och skulle fotas i en nationalpark med massa kinesiska ungar och grodor, jag skulle sitta i enbart bikini i en stor kruka - läckert!

Planen för ikväll var dans, jag hade tom bestämt kläder och allt därtill! Någonstans inom mig så är jag så jävla taggad på att få dansa natten lång, men nu när jag lever på typ sista versen(känns det som) så får jag se efter mitt jobbpass...


-pride 2007 och jag minns att det så varmt att mina pumpsklackar sjönk ner i asfalten! Ge mig sommar!
1 kommentar
em

du e så sööööt:D