friday and i´m in love

Inledde min morgon med en powerwalk runt hela söder - njöt av solen som stack i ögonen och funderade över livet. Finns inget bättre sätt för mig att rensa tankarna och reda ut massa hjärntjafs genom att promenera omkring.
Kände mig som en riktig sportfåne när jag tittade mig själv i spegeln, och precis som Sickan i Lilla Jönssonligan, så hör jag en rättelse i huvudet "men jag är ju ingen sportfåne"!

Senare under dagen kommer jag förmodligen möta upp tjejerna någonstans, planera sommaren och Norge, fnissa åt gamla minnen, älta och gnälla och sprida kärlek!


ps. apropå powerwalks så ringde pappa oroligt igår och frågade hur det blir med min träning nu när jag går på behandling? Träning? Haha, lilla pappa! Sist jag tränade var i 9an på friskis och svettis. Numera har jag två träningspassioner (läs: saker jag inte fullkomligt dör utav efter 5min) sex och powerwalks! Och jag kommer fortsätta med båda dessa under behandlingen!
0 kommentarer