friday

Äntligen fredag, och jag är så glad att den här veckan är över, känns som det varit kaos från morgon till kväll på skolan! Så man känner sig lite matt i huvudet, eller snarare mjuk.
Ska snart iväg och möta upp Ernst, vi ska gå på långpromenad och njuta av den fina solen som skiner varmt! Inbillar mig att lite frisk luft och solljus kommer vara asbra för min förkylning :)

Dessutom så ska jag vår-inviga mina stavar! Finns det egentligen något roligare träningssätt än stavgång, förutom sex såklart. Det går fort, enkelt och man känner sig löjligt hurtig!


UPDATE: Hej VÅREN!!


små gula blommor som inte är tussilagos, utan någonting annat...


små fina snödroppar!

detta små bildbevis + att det faktum att björnarna på skansen har vaknat - räcker som två jäkligt starka bevis på att våren äntligen är här!!
2 kommentarer
Ida

Har aldrig provat stavar, kanske borde göra det med tanke på hur bra träning det sägs att det är. Du tränar tydligen hela kroppen=)

sadia

håller med, skönt med fredag :)