guds straff för att jag ville knulla?

- jag är nu inne på blödardag nr 6. Det är ju inte sådär superkul. Speciellt inte med tanke på att mina läkare går bananas och inte riktigt vet hur dom ska tackla det då dom inte riktigt kan förstå om det är pga medicinerna el ppillerna - och oavsett vilket så är det väldigt dåligt för min kropp just nu.

- därmed har jag blivit inkallad på extra provtagningar för att hålla koll på mitt HB-värde, blodvärdet, som just nu är för lågt. + imorrn ska jag få veta vad som blir nästa steg.

- jag har samma energinivå som en nynackad abborre, och jag säger då det - det är tur att jag är snygg naturligt, för annars skulle jag sett ut som ett levande vrak!

+ jag önskar att jag kunde hälsa på mig själv för kanske ett år sen, och då skulle jag säga "älskade Caro, det spelar ingen roll att du skippar piller och pippar loss med din sambo, för du kommer ändå bli dumpad om 6mån! Så ha dina blödarveckor, pippa därimellan och njut som fan medan det varar!"
1 kommentar
Selina

Hahahahaha vilket härligt inlägg!



//Love Selina