husmanskost

Befinner mig hos min lilla fina pappa, vi ska äta fläsklägg och hemmagjort potatismos med riven muskot som han står och gör nu! Vi har trixat med en video, mailat bilder, pratat om New York, sökt och ringt upp lite kunder, och min pappa tillhör nog en liten sort för sig :)

Medan han mailar:
"Hej Micke. Näää, nu blev det ju HeL Micke. Så kan det ju inte stå, då kanske han blir ledsen!"

Efter ett samtal med en kund:
C - Vaa? är du inte arg? Jag hade blivit galen om en kund försökte blåsa mig. Du vet Ernst, hon känner Hells Angels!!"
P - "Jaha, men det kan vara bra att veta!" Mumlar sedan fram detta, muntert - "Om du inte pröjsar så snackar jag med Ernst! Va? vet du inte vem Ernst är? Nej, men det kommer du snart att få veta..."

Han är fin han, min lilla pappa! Och nu är potatismoset klart, husmanskost när det är som godast!
4 kommentarer
Ida

Haha, tycker din pappa låter som en riktigt skön snubbe=) Sen att han lan laga mat är ett stort plus i kanten:P

Sophia

Klockrent att vi alla prata om det i löradgs - att pappa ALDRIG vågar göra något!!! Haha..

Jenny

Så roligt:-) Han är så rar vår pappa! Men lite mesig då och då....

caro - passion for passion!

Ja, han är fin han! :D Men som sagt, lite mesig. Men nu när han har ernst vid sin sida kanske det går lite bättre?! :D